Ho pensava ja fa un temps, just quan el Barça incorporà la marca UNICEF a una samarreta fins aleshores neta i lliure d’impureses: si fa no fa s’obria la porta a futurs patrocinadors no precisament relacionats amb el suposat esperit social i humanitari de l’esfera blaugrana. Ara, Qatar Foundation, o com collons es diga, és l’elegida, una marca funesta i extremadament fosca que de bon tros, ja ho crec que sí, supera l’aventura macroeconòmica, publicitària i petrolífera d’un altre club considerat històric, l’Athletic de Bilbao. La notícia és terrible, una operació milionària amb la qual el Barça es convertirà en difusor i principal ambaixador de causes de dubtosa i indecent credibilitat. És indignant. I molt poc honest per a un club que diu ser més que un club. En un magnífic article publicat en EL PAIS el darrer dijous 16, Maruja Torres apunta que l’emir de Qatar ha fet alguns gestos de considerable importància, la fundació de la televisió Al Jazeera per exemple; però que també és el cap d’un règim autoritari i misogin, molt misogin; tant que fins i tot acomiada presentadores per negar-se a portar el vel. Pueden bañarlas en oro, diu, pero es oro de jaulas, remata contundent. No cal dir res més. O sí, que collons, l’article està encapçalat per un títol còmic a la vegada que extraordinari: Qatarí, que te vi. Barça o mort? No companys, no; millor un altre lema: hipocresia o mort!
Ací qui no corre, vola. El Bilbao, altre que tal!
4 comentaris:
Això amb el nostre "pezident" no hauria passat... I, com ell mateix diria: "Al soci no se li pot enganyar". "po lo tant", fora la publicitat de la samarreta ja que ,segons diuen, nosaltres som "cantera i no cartera". "Quizir", no ens cal la puta publicitat.
Núñez o Mort!!!!!!
Amb Laporta tampoc hauria passat company!
It's money my friend! Ja no compta res més, tot s'ha perdut... i mentre segueixin marcant cinc gols a cada partit, ningú es preguntarà res més.
I quan deixen de marcar cinc cols per partit què? La clavada és de campionat!
Publica un comentari a l'entrada